Nyt ne sitten on ohi, nimittäin ekan lukiovuoteni kokeet. Nyt väsyttää, mutta oon kyllä helpottunutkin. Nyt voi lopettaa kokeisiin lukemisen paitsi että.. Aion suorittaa tenttimällä kemian 2-kurssin kesän aikana, ja sit heti syksyllä käyn uusintakoepäivänä suorittamassa sen kokeen. Asiahan on siis niin, että miulla meni melkein täydellisen hyvin (nyt on pakko vähän leijua!) se kemian eka kurssi, joka oli siis kaikille pakollinen kurssi. No, nyt olis sitten ollut tässä jaksossa mahdollisuus ottaa kemian valinnainen 2-kurssi, mut jonkin ihmeen takia päätin sit valita vapaatunteja opiskelun sijasta..:o :/ Sitten tässä päivänä eräänä olin suihkussa pesemässä hiuksiani, niin jotain ihan ihmeellistä tapahtui, ja mulla pälkähti päähän kristallinkirkkaana ajatus, et hei, mustahan tulee lääkäri isona.. No, jos haluut lääkikseen, tarvitset mm. kemiaa.. Eli hölmöyteni takia teen hommia sit vähän jälkikäteen.. No, eipä ainakaan pääse unohtumaan nuo koulujutut sit kesällä. Ja tuntuu se kyllä ihan mukavalta, kun on edes jokin, vaikka pienikin päämäärä elämässä, eikä vaan haahuile päivästä päivään epätietoisena siitä, mikä ammatti edes vähäänkään tuntuisi mielenkiintoiselta.

Ja jos luitte tuon edellisen kirjoitukseni (eräs äikän aineeni), voitte varmasti huomata, että olen tullut nyttemmin siis hieman toisiin ajatuksiin tuosta lääkärin ammatista.. Ehkä se miun vastustelu oli vaan sitä minun perinteistä, "periaatteesta olen eri mieltä kuin muut" -tyyppistä niskurointia... Nyt vaan naureskelen itselleni ja tälle luonteelteni, joka valitettavasti(?) on ja pysyy.:)